poniedziałek, 4 lutego 2013

Śniadanie



Polenta. Mam dla Was kochani rodzice i jeszcze nie-rodzice przepis na boskie moim zdaniem śniadanie  w sam raz na tą porę roku. Nie wiem, szcerze mówiąc kto jest większym fanem tej polenty, ja czy chłopcy, tak czy inaczej to jest banalne, pyszne, super pożywne no i co kluczowe nie trzeba do tego przekonywać dzieci :) Dziś krótko i treściwie. Pozdrawiam. T

Polenta wdł. Jomafelo:

Mleko ryżowe (z dodatkiem wanilii fajnie pasuje)
Polenta czyli kaszka kukurydziana bez GMO
Owoce takie jak jabłko lub banan
odrobina masła
coś morelowego - dżem, konfitura, mus morelowy jak macie jakieś morelowe weki to bosko - koniecznie użyjcie

Mleko doprowadzamy do wrzenia. Zmniejszamy ogień i dodajemy owoce a nastepnie ciągle mieszając stopniowo wsypujemy kaszkę - proporcji nie podaję, polecam dosypywać mniej tak na czuja aby była gęsta ale nie taka, że łyżka staje no i żeby nie była zbyt rzadka. Polenta powinna napęcznięć, zgęstnieć. Przekładamy do misek, dodajemy trochę masełka i coś morelowego. Pycha!

Ładne zdjęcia w tym teledysku, takie jakby bardzo lutowe....
                                               
 
   
                         Lee Ranaldo ANGLES Official Video from Lee Ranaldo on Vimeo.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Próbowałyśmy Tośka zbojkotowała pomysł ja z rozkoszą zjadłam :)pzdr. Asia i Tosia

Tomek pisze...

Dzięki:) Nie dziwię się, że zbojkotowała i tak samo zareagowałbym gdyby jej smakowało :) Dzieci są nieprzewidywalne w kwestii gustu. Wrzuciłem to na jomafelo bo akurat chłopaki wcinaja tego duzo ostatnio, pomyślałem jak zwykle, ok, działa no to może sie z Wami podzielę :) Pozdrawiam

Tomek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.