piątek, 23 marca 2012

Pierwsze urodziny Jomafelo





Kochani, dokładnie dziś wypada rok odkąd zacząłem prowadzić blog o nazwie Jomafelo. Nie chcę popadać w patos ale jakoś już tak jest, że po prostu się cieszę i nawet czuję lekko podniosły klimat tego pięknego słonecznego dnia :) Jak urodziny to wiadomo, ciasto musiało się pojawić i to najlepiej takie jakiego jeszcze nigdy wcześniej nie robiłem - po polsku ciężko je nazwać więc użyję nazwy zagranicznej Nutmeg Cake ( Gałkomuszkatołowiec???). Był wybitnie pyszny ale z uwagi na to, że jako bloger mam dziś urodziny nie mam zamiaru się wysilać i przepisu dziś nie zamieszczam ;) Chciałbym jeszcze koniecznie zaznaczyć, że jest mi przeogromnie miło, że zaglądacie na Jomafelo i że komentujecie na Facebooku. Bardzo Wam za to dziękuję i serdecznie zapraszam Was do odwiedzania bloga. Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu!! Tomek

P.s specjalnie na tą okazje zamieszczam mix utworów pojawiających się na blogu + urywki z wywiadu w Radio Plus.

7 komentarzy:

asieja pisze...

niech kolejne lata będą równie pyszne!

Tomek pisze...

super, dziekuję :) bardzo miło, mam nadzieje, że przyczyniam sie choc troche do "upyszniania" innym;)
Pozdrawiam

Magdalena pisze...

Jeszcze więcej pysznych i zdrowych pomysłów kulinarnych :-) Bardzo fajna ta męska w kuchni dla maluchów :-) I muzyka - fantastyczna :-) Najlepszego :-)

Magdalena pisze...

uciakła inicjatywa :-) męska inicjatywa oczywście ;)

Tomek pisze...

Dziękuję Magda za miłe słowa, ciesze się, że moja selekcja muzyczna podoba Ci się :) Pozdrawiam

Magda pisze...

Powiedz mi proszę co to jest za utwór, ten na początku nagrania?? Bardzo mi się podoba a nie mam pojęcia jak go znaleźć:/

Tomek pisze...

http://toroymoi.blogspot.com/2011/02/still-sound.html Świetny kawałek !!! bardzo go lubię :)