wtorek, 22 listopada 2011

Patrol ekologiczny 986



Patrol ekologiczny nr. tel: 986
W przeszłości wielokrotnie mijałem na drodze ptaki lub inne zwierzęta, które wyraźnie na coś cierpiały. Mijałem je i szedłem dalej no bo co tu można zrobić......taki los. Spacerując ostatnio z dziećmi natknąłem się na gawrona ze złamanym skrzydłem. Ludzie patrzyli z litością i szli dalej. Tym razem jednak wiedziałem co zrobić. Zadzwoniłem na Straż miejską ( 986) i wezwałem pilnie Patrol ekologiczny - istnieje coś takiego. Patrol przyjechał po 15 min. i jak zwykle delikatni Panowie z Patrolu zaopiekowali się gawronem. Z Patrolu korzystałem już dwa razy i zawsze byłem zadowolony jeżeli więc traficie kiedyś na jakieś biedne, zbłąkane zwierzątko nie zastanawiajcie się i dzwońcie pod 986 - to ważny numer. Zdjęć nie robiłem bo to zbyt poważna sprawa - nakreśliłem więc sytuacje długopisem :)

Brak komentarzy: