poniedziałek, 27 lutego 2012

Śniadanie po Jodze


W weekend miałem przyjemność gościć na śniadaniu wygłodniałych Joginów. Przypuszczałem, że po duchowym wysiłku poziom głodu będzie wysoki w związku z czym przygotowałem ajurvedyjskie naleśniki smażone bez tłuszczu tak aby zabawa nie pominęła najmłodszych w towarzystwie. Naleśniki na śniadanie planowałem już po dawno po obejrzeniu kilku apetycznych Amerykańskich filmów :) Wydawało mi się to jednak zbyt czasochłonne i zbyt smażone jak na pierwszy posiłek dnia. Z przepisem, który zamieszczam czas skróciłem do minimum a poziom oleju do smażenia do zera. Przy okazji dowiedziałem sie o istniejącej pod nazwą "Pancake Breakfast" roots rockowej grupie muzyków z Oregonu. Bardzo naleśnikowo- sobotnie :)

Naleśniki:

Trik polega na tym, żeby wziąć przepis na szybki chlebek, który zamieszczałem tu: http://jomafelo.blogspot.com/2012/01/chlebek-na-szybko.html następnie wylewać masę na rozgrzaną patelnie teflonową i smażyć na złotobrązowy kolor. Smakuje genialnie z powidłami śliwkowymi, duszonymi jabłkami lub miodem. I wszystko :)

Pancake Breakfast "Trouble"

Brak komentarzy: